sobota, 14 stycznia 2012

Zima, czapki i buty ;]

Jak już pewnie wiecie zima zbliża się do nas wielkimi krokami. Trąbią o tym w każdym wydaniu prognozy pogody. W sumie to się cieszę-wolę śnieg od tego ciapowatego czegoś które nam ostatnio towarzyszyło. No i będzie dłużej widno :P


Zbliżają się też mrozy więc trzeba zaopatrzyc się w ciepłe ubranka. Nie wspominając o rękawiczkach które muszę kupic na mojej liście zakupów znajduje się też czapka. W sumie rozważam jeszcze kupno albo czapki-misia albo czapki z pomponem ;D Muszę się jeszcze nad tym zastanowic...



Do czapki planuję również dokupic buty "ciapcie" ;D Urzekły mnie swoją wygodą w noszeniu.

A Wy jakie macie zestawy zimowe? A może dopiero będziecie je kupowac jak ja? xD

Ps. Ostatnio jakoś się zakochałam w Japonii... :D

1 komentarz:

  1. Oooo tak, śnieg już nareszcie zagościł u nas ;D Czapkę z pomponem mam i szczerze mogę powiedzieć, że jest cudna :D Co do butów typu emu to w zeszłym roku jak były one jeszcze wielkim hitem to w ogóle mi się nie podobały :| A teraz zmiana, zastanawiałam się nawet nad kupnem takich ale stwierdziłam, że do takich butów potrzebne są jeszcze w miarę zgrabne nogi hahhah ^^ MartA ;D

    OdpowiedzUsuń