piątek, 13 stycznia 2012

To zaczynamy

Oto mój pierwszy prawdziwy post na tym blogu. Chcę tyyle napisac a jednocześnie nie wiem jak to wszystko razem ując :P Jeśli to czytasz to już jest w pewnym sensie dla mnie ogromny sukces że to w ogóle trafiłaś/eś :D Dodam ankietę, więc od razu możesz oddac swój głos ;]
Zima to jednak trudny okres... Przynajmniej dla mnie. Nie przepadam za tą porą roku i w ogóle mogłoby jej dla mnie nie byc xD Przecież jest tak zimo szybko się robi ciemno, a mój humor pozostawia wiele do życzenia :D
Jaki macie styl ubierania się? Bo mój jest taki trudny do określenia. W sumie wszystko zależy od mojego humoru. Jednego dnia ubieram się w bluzę i "ciężkie" buty, a drugiego zakładam tunikę w kwiaty i baleriny xD Uwielbiam robic zakupy, ale to chyba każda dziewczyna tak ma xD Co sądzicie o butach typu emu w moim otoczeniu potocznie nazywane "ciapciami'?



Do zobaczenia w następnym poście :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz